Nowe centrum handlowe właśnie powstaje. Stąd hasło całej kampanii: „Budujemy”. Budują się sklepy, oferta restauracyjna, parkingi. GPD Advertising postanowiła pokazać to w kolejno ujawnianych odsłonach, dzięki czemu mieszkańcy Poznania sukcesywnie poznają powstającą dla nich ofertę, a kampania towarzyszyć im będzie długie miesiące. Pierwsza odsłona miała już swój debiut – to owy bajkowy but, symbolizujący powstające powierzchnie handlowe. Zagościł na citylightach i jako duże nośniki na samym centrum. Obsługą działań interaktywnych, związanych z nowa kampanią GPD Advertising zajmuje się Wide Open, a produkcją materiałów – Simplicity. Kolejne odsłony kampanii „Budujemy” – już wkrótce. Zapraszamy na stronę www.poznajcentrum.pl – która stopniowo będzie się przekształcać w docelową stronę nowego centrum handlowego. To właśnie tam będą się pojawiać informacje o kolejnych etapach w kampanii.
Zobacz również
GPD Advertising swoimi kreacjami ma na celu wprowadzenie nowego obiektu na rynek. Ale nie ograniczy się do kampanii informacyjnej, prowadzonej w okresie letnim. Jesienią GPD zaproponuje kreację podkreślającą też wielkie otwarcie. Oprócz standardowo wykorzystywanych mediów zaplanowane są działania ambientowe, które będą sporą niespodzianką dla mieszkańców miasta. Ale szczegółów GDP Advertising na razie nie zdradza. Wiadomo tylko, że przyspieszą puls w nowym centrum miasta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach