Budvar posiada w swojej ofercie między innymi okna, drzwi oraz rolety. Zadaniem Resolution będzie wspieranie sprzedaży asortymentu marki w kanale e-commerce na rynku niemieckim. Agencja zajmie przygotowaniem treści oraz zakupem i optymalizacją kampanii.
Pomimo pandemii branża remontowo-budowlana odnotowuje regularne wzrosty sprzedaży. W ciągu ostatnich 3 lat aż 66% badanych internautów przeprowadziło remont w swoim domu lub mieszkaniu.
Zobacz również
Aż 25% ankietowanych zdecydowało się wymianę drzwi, a 9% zadeklarowało wymianę okien, wynika z badania przeprowadzonego w kwietniu 2020 przez Annalect, na reprezentatywnej próbie 1020 internautów w wieku 15-59 lat, z miast powyżej 20 tys. mieszkańców.
Ze względu na zbliżający się sezon letni, Budvar będzie komunikował przede wszystkim promocję na okna – 15%. W kampanii podkreślona zostanie kompleksowość oferty, duża różnorodność wariantów oraz jej dopasowanie nawet do najbardziej wymagających Klientów.
O wyborze Resolution zdecydowało duże doświadczenie w realizacji kampanii digital oraz zaawansowane narzędzia pomagające w działaniach performance, min. OmniConsole.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing