Budweiser stawia na wspólnotę i pokazuje się z zupełnie innej strony. Piękny spot stworzony specjalnie na Super Bowl

Budweiser stawia na wspólnotę i pokazuje się z zupełnie innej strony. Piękny spot stworzony specjalnie na Super Bowl
Co roku o marce Budweiser staje się głośno dzięki reklamom stworzonym na Super Bowl. Jednak w tym roku marka planuje wykorzystać minutę drogiego czasu antenowego do promowania inicjatywy wodnej firmy zamiast swojego piwa.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

Bohaterami nowego spotu matki są pracownicy firmy, w tym m.in. Kevin Fahrenkrog, dyrektor generalny browaru, a film pokazuje linię produkcyjną piwa, która w pewnym momencie zmienia się nie do poznania. W reklamie jeden z szefów odbiera pilny nocny telefon, przez który wprowadza zmiany na linii produkcyjnej, dlaczego?

Budweiser, chce zwrócić uwagę na fakt, że nie jest tylko dostawcą piwa, zaopatruję ludzi również w wodę – wtedy, gdy wymaga tego np. klęska żywiołowa.

Od 1988 r. pracownicy browaru pomogli dostarczyć ponad 79 milionów puszek wody do miast w USA, które cierpiały na jej brak przez klęski żywiołowe. Dlatego wybór piosenki w tle nie wydaje się być przypadkowy 🙂

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka podczas zeszłorocznego Super Bowl opowiedział historię jednego z założycieli browaru, Adolphusa Buscha.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tegoroczna „super rozgrywka” przed nami, ale marki powoli zaczynają ujawniać swoje spoty. Marka Skittles postanowiła pójść pod prąd i przygotowuje na zbliżający się finał rozgrywek ekskluzywną reklamę. Taką, którą zobaczy tylko jedna osoba!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Pepsi również zaprezentowała nam teaser reklamy, która pojawi się na Super Bowl. Reklama ma być świeżym spojrzeniem na historię reklamy z 1992 roku, a spot powstał z okazji 120 lat istnienia marki!