W nowym spocie reklamowym marki Agata, nawiązującym do idei „Dla każdego coś”, pojawia się małżeństwo poszukujące mebli dla nastoletniej córki. Rodzice starają się znaleźć najbardziej funkcjonalną kolekcję mebli młodzieżowych, jednak nastolatka zdaje się być zainteresowana wyłącznie swoim… telefonem. Z dialogiem, który nawiązuje się między ojcem a dzieckiem, z pewnością utożsami się niejeden rodzic nastolatka.
– Każdy z nas jest inny, jednak często łączą nas podobne doświadczenia. W naszych spotach staramy się pokazywać sytuacje bliskie ludziom. Gra słów i zabawna konwencja reklam zaprezentowane w poprzedniej odsłonie kampanii spodobały się Polakom. Świadczy o tym między innymi to, że badanie przeprowadzone w styczniu br. na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna i opublikowane w jednym z pism branżowych wskazało, że nasz spot z bokserem znalazł się wśród pięciu najlepiej ocenianych przez Polaków reklam – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A. – Zdecydowaliśmy się na kontynuację dotychczasowej koncepcji i liczymy, że nasze nowe reklamy będą równie ciepło odebrane, jak poprzednie – dodaje Wadas.
Zobacz również
Spotom emitowanym w telewizji, radiu i internecie towarzyszy akcja: 60 rat 0% albo 100 zł rabatu za każdy wydany tysiąc złotych. Promocja obowiązuje do 11 maja br. Za kreację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]