Burger King postawił na niecodzienną reklamę, by zakomunikować swoim klientom, że jego flagowy produkt – czyli Whopper – nie zawiera konserwantów ani żadnych sztuczności. Marka stworzyła 45-sekundowy spot zatytułowany „The Moldy Whooper”, w którym klatka po klatce widać, jak pleśnieje burger.
Marka Burger King w ten sposób pokazuje, że prawdziwe jedzenie prędzej czy później przestaje wyglądać apetycznie.
Zobacz również
Whoppery bez sztucznych barwników i konserwantów dostępne są na tę chwilę w 400 lokalach w całych Stanach Zjednoczonych. Do końca 2020 roku mają zostać wprowadzone we wszystkich tamtejszych restauracjach sieci.
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kilka dni temu Burger King wprowadził burgera inspirowanego lokalną tradycją. Już teraz we wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu, mieszkańcy mogą zjeść pysznego burgera Whoppyra, wypełnionego złocistymi frytkami z pyr.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z okazji premiery trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” Burger King postanowił wprowadzić odwróconego do góry Whoppera, który nawiązywał do mrocznego, alternatywnego świata znanego dobrze fanom produkcji.