Burger King znalazł w tym szansę dla siebie i stworzył Popcorn Kinga!
Marka zaprezentowała peruwiańskim konsumentom kreatywny sposób na obejście zasad dotyczących tego, co można wnosić na sale kinowe. Lokalna agencja stworzyła „King Popcorn”, czyli papierowe opakowanie na popcorn, które zaprojektowany jest tak, aby ukryć na dnie Whoppera i frytki. Cały pakunek wyglądała identycznie jak ten, sprzedawany w kinach, dlatego łatwo wślizgnąć się z burgerem na film.
Zobacz również
Akcja zachwyciła nie tylko konsumentów, ale także media społecznościowe i choć władze kin bardzo szybko zareagowały na pomysł marki, sieć fast-food odnotowała w tym czasie 40-procentowy wzrost sprzedaży!
PS
Przypominamy, że marka zaskoczyła nas wcześniej już pewną „pudełkową” akcją. W ubiegłym roku izraelski oddział fast-foodów przygotował w Walentynki „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, a w pudełku zabawki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A primaaprilisowy żart Burger Kinga widzieliście? Przyznam, że z chęcią sama wsunęłabym ten przysmak, gdyby okazał się być punktem w ofercie marki.
PS3
A bardzo niedawno marka wytresowała psa przewodnika, by ten zwąchał najlepszą drogę do restauracji. Cały proces szkolenia zarejestrowano i stworzona z niego sympatyczne video!