Burger King przebiera Whoppera za popcorn i pomaga wnosić burgery na sale kinowe. Dzięki akcji marka odnotowała 40% wzrost sprzedaży!

Burger King przebiera Whoppera za popcorn i pomaga wnosić burgery na sale kinowe. Dzięki akcji marka odnotowała 40% wzrost sprzedaży!
Burger King coraz odważniej podchodzi do swojego marketingu. Marka wykorzystał zmianę w peruwiańskim prawie, które weszło w życie 25 marca i pozwala wnosić do kin własną żywność pod warunkiem, że jest podobna do tej, sprzedawanej w punktach kinowych.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

Burger King znalazł w tym szansę dla siebie i stworzył Popcorn Kinga!

Marka zaprezentowała peruwiańskim konsumentom kreatywny sposób na obejście zasad dotyczących tego, co można wnosić na sale kinowe. Lokalna agencja stworzyła „King Popcorn”, czyli papierowe opakowanie na popcorn, które zaprojektowany jest tak, aby ukryć na dnie Whoppera i frytki. Cały pakunek wyglądała identycznie jak ten, sprzedawany w kinach, dlatego łatwo wślizgnąć się z burgerem na film.

Akcja zachwyciła nie tylko konsumentów, ale także media społecznościowe i choć władze kin bardzo szybko zareagowały na pomysł marki, sieć fast-food odnotowała w tym czasie 40-procentowy wzrost sprzedaży!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypominamy, że marka zaskoczyła nas wcześniej już pewną „pudełkową” akcją. W ubiegłym roku izraelski oddział fast-foodów przygotował w Walentynki „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, a w pudełku zabawki.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A primaaprilisowy żart Burger Kinga widzieliście? Przyznam, że z chęcią sama wsunęłabym ten przysmak, gdyby okazał się być punktem w ofercie marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

A bardzo niedawno marka wytresowała psa przewodnika, by ten zwąchał najlepszą drogę do restauracji. Cały proces szkolenia zarejestrowano i stworzona z niego sympatyczne video!