Niektóre produkty Burger King® to hamburgery marzeń. The Nightmare King natomiast to burger koszmarów. We współpracy z Paramount Trials i Florida Sleep & Neuro Diagnostic Services Inc. i Goldforest Inc. marka Burger King® przeprowadziła badania naukowe trwające 10 nocy, w których udział wzięło 100 uczestników jedzących burgera Nightmare King przed snem.
Śledząc różne sygnały od śpiących osób, takie jak częstotliwość akcji serca, aktywność mózgu i oddech, grupa lekarzy i naukowców sprawdzała, czy osoby te miały realistyczne sny. „W śnie zmieniłem się w węża” relacjonował jeden z badanych, gdy został zapytany o jego sen. Inny z nich wspomniał o ataku kosmitów na łódź, w której przebywał.
Zobacz również
Dr Medina podkreśla, że unikalna kombinacja białka i sera w Nightmare King doprowadza do przerwania fazy z cyklu REM (Rapid Eye Movement), podczas której doświadczamy większości naszych marzeń sennych.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy wyobrażasz sobie Whoopera bez kluczowych dodatków, takich jak mięso czy sos? A co gdybyśmy nie mieli wyboru i musielibyśmy jeść taką „gołą” kanapkę przez kilka lat? Burger King pokazuje, dlaczego tak ważne jest, by głosować w wyborach.
PS2
Co roku wraz ze zbliżającym się 31 października specjaliści od reklamy zastanawiają się, czym nas jeszcze zaskoczyć: duchami, zombie, wampirami, czy też szarą codziennością.Oto zestaw 10 reklam halloweenowych.