fot. Burger King
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W ostatnich tygodniach ceny paliw na całym świecie gwałtownie wzrastają. Trudna sytuacja dla portfeli konsumentów motywuje niektóre marki do wprowadzania specjalnych akcji promocyjnych. Jedną z takich marek jest Burger King we Francji. Cena za litr paliwa w tym kraju przekroczyła poprzeczkę 2 euro, dlatego sieć fast foodów postanowiła okazać wsparcie swoim klientom i obniżyć cenę Whoppera o około 50%. Dzięki temu kultowa kanapka będzie dostępna we wszystkich punktach drive-thru na terenie kraju w cenie 1,99 euro zamiast 4 euro.
Od poniedziałku 21 marca do niedzieli 27 marca cena Whoppera spadnie poniżej 2 euro. Podróż nie będzie kosztowała mniej, ale jedzenie może być tańsze – podsumował Burger King.
Choć ta prosta operacja marketingowa zyskała uznanie części kierowców, w sieci pojawiły się też głosy, że kampania jest nie do końca przemyślana. Odbiorcy sugerują, że lepszym rozwiązaniem byłoby docenienie kierowców, którzy w obliczu rosnących cen paliw… przesiadają się na rowery.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Burger King postanowił promować roślinnego Whoppera we współpracy z osobami, które noszą te same nazwiska, co celebryci. W kampanii sieć przekonuje, że smak nowego, bezmięsnego burgera do złudzenia przypomina oryginalnego Whoppera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing