Burger King zareagował na list Nathana natychmiast! Wpadł na świetny pomysł i zaczął trenować Flynna, by ten zwąchał najlepszą drogę do restauracji Burger King. Cały proces szkolenia zarejestrowano i stworzona z niego sympatyczne video!
„W Burger King z dumą witamy wszystkich fanów, którzy podzielają pasję do grillowanych Whopperów w naszych restauracjach. Film „Whopper Dog” jest świetnym przykładem na to, jak możemy podnieść świadomość ważnych spraw, a jednocześnie zgromadzić wszystkich, by mogli delektować się ulubionymi hamburgerami z grilla! „powiedział Alasdair Murdoch, prezes Burger King UK.
Zobacz również
PS
Temat kampanii tworzonych przez Burger Kinga wraca jak bumerang. Szkoli psy, organizuje eksperymenty społeczne, a jakiś czas temu część swoich dochodów przeznacza na pomoc dzieciom i młodzieży, która potrzebuje protez rąk.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Burger King z okazji dnia dobrego Samarytanina stworzył eksperyment społeczny, który doceniał skłonności ludzi do życzliwości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do jednej z sesji zdjęciowych samochodu zatrudnić niewidomego fotografa. Efekt?