źródło zdjęć: twitter
Burger King w stanie Massachusetts poprosił Wendy’s o towarzyszenie mu na balu za pośrednictwem wiadomości na zewnętrznym billboardzie. Ta niecodzienna akcja wzbudziła ogromne zainteresowanie w mediach społecznościowych, co zmusiło markę do szybkiej i błyskotliwej odpowiedzi!
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Oczywiście markom na wspólnym balu życzymy udanej zabawy, zdobycia tytułu króla i królowej balu i pamiętajcie, wróćcie do domu w porę!
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Burger King nie tylko ma poczucie humoru, ale także wyczucie czasu. Marka niedawno wykorzystała zmianę w peruwiańskim prawie, które weszło w życie 25 marca i pozwala wnosić do kin własną żywność pod warunkiem, że jest podobna do tej, sprzedawanej w punktach kinowych.