źródło zdjęć: twitter
Burger King w stanie Massachusetts poprosił Wendy’s o towarzyszenie mu na balu za pośrednictwem wiadomości na zewnętrznym billboardzie. Ta niecodzienna akcja wzbudziła ogromne zainteresowanie w mediach społecznościowych, co zmusiło markę do szybkiej i błyskotliwej odpowiedzi!
Zobacz również
Oczywiście markom na wspólnym balu życzymy udanej zabawy, zdobycia tytułu króla i królowej balu i pamiętajcie, wróćcie do domu w porę!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Burger King nie tylko ma poczucie humoru, ale także wyczucie czasu. Marka niedawno wykorzystała zmianę w peruwiańskim prawie, które weszło w życie 25 marca i pozwala wnosić do kin własną żywność pod warunkiem, że jest podobna do tej, sprzedawanej w punktach kinowych.