Burger King ruszył z nową kampanią pod hasłem #BurgerQueen, w ramach której chce wypromować kobiecą drużynę Stevenage Football Club.
W ubiegłym roku sieć ogłosiła bowiem, że została sponsorem męskiego zespołu klubu piłkarskiego, który jeszcze kilka miesięcy temu ledwo utrzymywał się w drugiej lidze. Ta dość zaskakująca współpraca przyniosła wiele korzyści angielskiej drużynie – m.in. z uwagi na świetnie przemyślaną strategię marketingową. W związku z tym marka uznała, że to samo należy się kobiecej drużynie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii Burger King zmienił swoją nazwę na „Burger Queen” i stworzył spot, w którym sieć zaznaczyła, że kobiecy zespół piłkarski klubu Stevenage stoi przed podobnymi wyzwaniami, co męska drużyna i zasługuje na takie samo wsparcie.
„Gra w Stevenage FC jest trudna. Gra w kobiecej drużynie nie powinna być trudniejsza” – zauważa Burger King w swoim nowym spocie.
Co ciekawe, w ramach kampanii obie drużyny klubu Stevenage FV w najbliższym sezonie wystąpią w strojach piłkarskich z „nowym” logo marki – „Burger Queen”. Rebranding przejdzie również lokal sieci w mieście Stevenage w Wielkiej Brytanii.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W ramach niecodziennej akcji marketingowej kostarykański piłkarz Jonathan McDonald podczas ostatniego meczu wyszedł na boisko w koszulce z napisem „Burger King”.