Z początkiem 2018 roku globalna firma dołączyła do grona Partnerów Izby Gospodarki Elektronicznej. Partnerstwo będzie opierało się na wspólnych działaniach edukacyjnych i wzajemnej wymianie doświadczeń.
Business Factory, to globalna firma, prowadząca działania na 89 rynkach globu, a na rynku CEE, dzięki technologii ROI Hunter, funkcjonuje jako jedyny oficjalny Marketing Partner Facebooka. ROI Hunter to zaawansowane narzędzie do prowadzenia efektywnych działań reklamowych na Facebooku, optymalizowanych pod zwrot inwestycji czyli ROI.
Zobacz również
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej i e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, edukację, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z polskimi i międzynarodowymi instytucjami.
Dołączając do grona partnerów e-Izby jesteśmy nastawieni na realizację jej misji, którą podzielamy. Edukacja rynku jest szalenie istotna, wierzę, że nasze doświadczenia w prowadzeniu efektywnych działań brandowych i performancowych na Facebooku przyniosą wartość wielu e-commercom w Polsce. Facebook wraz z Googlem to obecnie dwa najpotężniejsze kanały online i warto, aby polski rynek zaczął wykorzystywać ich pełen potencjał wspomina Agnieszka Chabrzyk, Business Factory & ROI Hunter, Country Director Polska.
Stawiamy na edukację i wymianę doświadczeń, bo te działania realnie przekładają się na rozwój biznesu firm zrzeszonych w e-Izbie. Cieszymy się, że Business Factory zasilił grono firm partnerskich naszej organizacji. Jestem przekonana, że wiedza i doświadczenie firmy będą cennym wzmocnieniem naszej aktywności – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agnieszka Chabrzyk, Country Director BF & ROI Hunter już czynnie włączyła się w inicjatywy edukacyjne e-Izby. Jest członkiem grupy merytorycznej Performance Marketing i w jej ramach będzie brała udział w tworzeniu materiałów merytorycznych oraz w pracach nad organizacją dużej konferencji z obszaru Performance Marketingu na region CEE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing