Połączone siły Business Factory i Xnauts.io (www.xnauts.io/pl, dysponują kompetencjami dającymi możliwość wdrożenia technologii opartej na rzeczywistości rozszerzonej i są częścią długofalowej strategii marketingowej związanej z rozwojem biznesu w Polsce i na świecie. Na czele nowo powstałej spółki stanął Pavel Max Vincenc, który jest organizatorem i założycielem pierwszego na świecie festiwalu ARfest Prague. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na stanowiskach kreatywnych, m.in. w Havas Worldwide.
W Polsce oddziałem Business Factory zarządza Michał Kidała, country director Poland. Będzie koordynował współpracę pomiędzy globalnym teamem kreatywnym i lokalnymi markami.
Zobacz również
– Udało nam się utworzyć dla Xnauts unikalny i globalny sojusz, do którego planujemy zapraszać najlepszych światowych twórców XR i pracowników kreatywnych, którzy wspólnie z nami będą realizować projekty. Już teraz częścią sojuszu jest Chris Pelk, dyrektor kreatywny holenderskiej agencji livewall, który ma za sobą dziesiątki projektów, stworzył na przykład oficjalny filtr AR dla Ozzy’ego Osbourne’a – mówi Pavel Max Vincenc, prezes firmy Xnauts.
Głównym celem Xnauts jest wprowadzanie lokalnych i zagranicznych marek, artystów do rzeczywistości rozszerzonej i Metaverse oraz tworzenie koncepcji, które będą angażować oraz wydłużać czas spędzony z marką. Ponieważ rzeczywistość rozszerzona na świecie cały czas jest przed największym skokiem rozwojowym, celem Xnauts będzie również edukacja marek w tym zakresie.
Dlatego Xnauts wspólnie z Business Factory zorganizuje we wrześniu konferencję ARfest 2022 w Pradze. Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm META i TikTok, z którymi agencja współpracuje, jak i światowych twórców najlepszych projektów AR/XR, którzy opowiedzą, jak prawidłowo wykorzystywać rzeczywistość rozszerzoną w biznesie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W Business Factory chcemy zawsze dostarczać Klientom, takie rozwiązania, które pozwolą im być krok przed konkurencją. Robimy to skutecznie od lat w zakresie Facebook/Instagram Commerce, a teraz chcemy pomóc również w zakresie XR/AR i wejścia do Metaverse – podsumowuje Michał Kidała, country director Poland w Business Factory.
Słuchaj podcastu NowyMarketing