Business Factory będzie specjalizowała się w kompletnym przygotowaniu kampanii dla klientów wszystkich branż: od strategii, poprzez planowanie i zakup kampanii brandowych i perforamance’owych, po działania z influencerami po kreację.
– Współpraca z TikTok to strategiczny krok w rozwoju kompetencji agencji Business Factory, które od dłuższego czasu jest Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Parterem w Regionie CEE. Widzimy ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacyjnej dla naszych klientów z wykorzystaniem TikToka. Dodatkowo umożliwiamy naszym klientom transparentny zakup mediów na tej platformie, optymalizację i raportowanie wyników, co wpisuje się w nasze pozycjonowanie i strategię transparentności, którą wyróżniamy się na rynku – mówi Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwsze kampanie wykorzystujące platformę TikTok przygotowane przez Business Factory powinny pojawić się w czwartym kwartale 2020 roku.