Business Factory współpracuje z TikTok

Business Factory została partnerem reklamowym platformy TikTok (ByteDance) w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2020-08-18

Business Factory będzie specjalizowała się w kompletnym przygotowaniu kampanii dla klientów wszystkich branż: od strategii, poprzez planowanie i zakup kampanii brandowych i perforamance’owych, po działania z influencerami po kreację.

– Współpraca z TikTok to strategiczny krok w rozwoju kompetencji agencji Business Factory, które od dłuższego czasu jest Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Parterem w Regionie CEE. Widzimy ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacyjnej dla naszych klientów z wykorzystaniem TikToka. Dodatkowo umożliwiamy naszym klientom transparentny zakup mediów na tej platformie, optymalizację i raportowanie wyników, co wpisuje się w nasze pozycjonowanie i strategię transparentności, którą wyróżniamy się na rynku – mówi Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.

Pierwsze kampanie wykorzystujące platformę TikTok przygotowane przez Business Factory powinny pojawić się w czwartym kwartale 2020 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj