Business Insider startuje w Polsce

Marka informacyjna skierowana do “Liderów biznesowych nowej generacji” poszerza globalny zasięg.
O autorze
2 min czytania 2016-05-12

Business Insider, wiodąca marka cyfrowa przekazująca informacje dla środowiska biznesowego na całym świecie zadebiutuje w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu już jutro, 12 maja 2016 roku, o godzinie 9:30. Polska wersja serwisu Business Insider będzie dostępna pod adresem www.businessinsider.com.pl. Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Business Insider Polska będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji.  

Mówi Łukasz Grass: „BI Polska będzie przekazywał informacje na temat najważniejszych wydarzeń, opisywał przełomowe trendy oraz skupiał się na osobach podejmujących kluczowe decyzje, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu w Polsce. Skoncentrujemy się również na perspektywicznych branżach, najnowszych technologiach oraz innowatorach, którzy wdrażają w życie nowe pomysły. Spodziewamy się, że profil naszych czytelników będzie bardzo szeroki – od założycieli start-upów, do prezesów firm różnej wielkości, którzy chcą lepiej zrozumieć w jaki sposób tworzy się prawdziwą wartość biznesu.”

Mówi Jovan Protic, Chief Operating Officer w Grupie Onet-RAS Polska: „Uważamy, że na polskim rynku istnieje wolna przestrzeń, którą skutecznie może wypełnić w pełni cyfrowa marka komunikująca się w języku obecnych i przyszłych liderów biznesu. Business Insider jest znany na całym świecie z unikalnego podejścia do prezentowania różnych punktów widzenia na ten rodzaj innowacji i kreatywności biznesowej, która jest bardzo ceniona w Polsce.” 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny znany dziennikarz mediowy Patryk Pallus. 

Mówi Mark Dekan, Chief Executive Officer Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet-RAS Polska: „Specjalizujemy się w cyfrowych mediach i posiadamy silne dziennikarskie DNA, dlatego wprowadzenie Business Insider Polska na tak ważny rynek jest dla nas milowym krokiem, a Business Insider Polska będzie kolejną silną pozycją, którą dostarczymy naszym czytelnikom. Bardzo cieszy mnie również perspektywa współpracy z Business Insider oraz ich zespołami redakcyjnymi na całym świecie.” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Business Insider jest wiodącym portalem informacyjnym w USA i jedną z najszybciej rozwijających się marek informacyjnych na świecie. Firma jest pionierem w dostarczaniu wiadomości biznesowych dostosowanych do cyfrowych mediów – udostępnianych w czasie rzeczywistym, dostosowanych do świata mediów społecznościowych i dostępnych w wersji mobilnej. Według Google Analytics, z sieci portali Business Insider korzysta w sumie 94 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mówi Henry Blodget, Redaktor Naczelny oraz CEO Business Insider: „Jesteśmy zachwyceni tym, że uruchamiamy dziewiątą międzynarodową wersję portalu właśnie w Polsce – jednym z kluczowych rynków w Europie. Grupa Onet-RAS Polska doskonale rozumie cyfrową przestrzeń i jest idealnym partnerem, który będzie wspierał nas w dostarczeniu do Polski informacji biznesowych w taki sposób, w jaki oczekuje tego nasza grupa docelowa.”