Powodem rebrandingu jest umocnienie pozycji marki Butcher’s jako lidera karm premium, unowocześnienie wizerunku firmy oraz podkreślenie kluczowych benefitów marki, takich jak wysoka jakość czy naturalne składniki.
– Już od ponad 30 lat oferujemy naturalną, wysokojakościową karmę dla psów i kotów. Ważne dla nas wartości rodzinne, dbanie o naturę zawsze przekładamy na nasze receptury, które łączą to, co najlepsze z natury z innowacją. Jesteśmy na polskim rynku od ponad 9 lat inwestując w rozwój i teraz nadszedł czas na odświeżenie wizerunku marki. Nowy odświeżony design opakowań, to łatwiejsza nawigacja przy półce oraz czytelne benefity produktów kategorii premium – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care Sp. z o.o.
Zobacz również
Kolejny etap rozwoju to uruchomienie nowej strony internetowej oraz działania promocyjne w internecie i w sieciach handlowych – m.in. po raz pierwszy w Auchan kategoria pet care będzie wspierana przez materiały POS. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach pojawią się na półkach pod koniec lutego.
Rebranding marki i redesign opakowań przygotowała agencja SiebertHead.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]