Wiele marek prezentuje ostatnio swoje wearables. Pizza Hut zaproponowała buty, dzięki którym będzie można zamówić pizze. Brzmi irracjonalnie? Obuwie jednak zostało zaprojektowane naprawdę!
Pie Tops to gadżet, który wyposażony jest w Bluetooth oraz moduł geolokalizacyjny, dzięki czemu zamówisz pizze naciskając na „język” buta, a kurier dzięki lokalizacji dowiezie Ci pyszną hawajską z serem w brzegach.
Zobacz również
Problem jest jeden! Buty nie zostaną produkowane masowo. Powstały tylko 64 pary, a zaprojektowano je przy okazji nowej kampanii reklamowej.
W reklamie możemy zobaczyć Granta Hilla – którego kojarzyć możecie z Orlando Magic i Phoenix Suns. Był siedmiokrotnym uczestnikiem Meczu Gwiazd NBA!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pizza Hut to tylko jeden z wielu przykładów wykorzystania technologii do produkcji odzieży. W zeszłym roku Google i Levi’s ogłosiło współpracę nad inteligentną kurtką dla rowerzystów. Dzięki niej, bez zbędnego operowania kciukami, będzie można wyciszyć połączenie, zmienić piosenkę lub też poprosić o dokładne dane punktu, do którego jedziemy.
PS2
Czy to też jeszcze wykorzystanie wearables? 😉
Trochę z przymrużeniem oka