Na sielskich fotografiach szczęśliwa rodzina łapie nad morzem ostatnie promienie letniego słońca. Babcia bawi się z wnukami, nastolatki opiekują się młodszym rodzeństwem, rodzice znajdują chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków. Lookbook Lasocki na nowy sezon przypomina o najważniejszych wartościach: bliskości, czułości i uważności.
Marka gwarantuje, że przedstawiciele wszystkich pokoleń znajdą w jej ofercie ubrania i dodatki najwyższej jakości. Takie, które pozwolą wyrazić indywidualny styl, takie, które wpiszą się w sezonowe trendy, i takie, które przetrwają próbę czasu.
Zobacz również
W tym sezonie w linii dla kobiet przewidziano buty, torebki i inne akcesoria ze skóry. Wiktoriańskie botki na słupku dopasują się do sukienek boho, mokasyny wytłaczane we wzór egzotycznej skóry można zestawić z garniturem do pracy, a zamszowe sztyblety w kolorach ziemi nawiązują do jednej z najważniejszych tendencji sezonu – bliskości z naturą. Gdy zrobi się chłodniej, do szaf trafią kozaki za kolano z obcisłą cholewką. W zmysłowej wersji wkłada się je do wieczorowych sukienek, w mniej formalnej – do szortów. Nie słabnie trend na torebki w rozmiarze XXL. Shopperki w karmelowym, czekoladowym i pieczarkowym odcieniu pomieszczą wszystkie niezbędne rzeczy, nawet dziecięce zabawki. Gdy wystarczy spakować szminkę, portfel i telefon, sprawdzą się kuferki w klimacie retro na wygodnym, długim pasku.
Mężczyźni cenią buty ponadczasowe, stylowe i wygodne, więc do ich ulubionych fasonów należą sneakersy i trapery. Sportowe buty, które w weekendy nosi się do dżinsów, przyjmują w tym sezonie neutralne odcienie, podobnie jak zamszowe trapery, towarzyszące wypadom za miasto. Na wyjazd przyda się też pojemna torba, która w ciągu tygodnia posłuży na siłowni.
Buty pozwolą dzieciom i nastolatkom wyrazić indywidualność. W kolekcji dla najmłodszych liczy się przede wszystkim komfort noszenia, ale warto też uczyć pociechy wyczucia estetyki. Lasocki przychodzi z pomocą, oferując przedszkolakom buty do kostki zapinane na rzepy (dla dziewczynek w różu), a starszym dzieciom sznurowane botki do kostek, sztyblety i zamszowe trapery.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nowa kolekcja marki Lasocki jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Frankiewicz i Rożniata
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Maria Mastalerz / CCC
Modelki i modele: Axel / Success Model Management, Katrina / Viva Londyn, Anneke / Agence Silver, Gabi / Uncovermodels, Aito / Front Row Models, Luis / Happy Kids Models, Bianka / Moonkids, Sawa / Moonkids, Zoja / Moonkids, Leopold / Moonkids
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Michał Bielecki
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives