fot: instagram.com
„Everyday Shoes”, czyli najnowsza kolekcja Beyera, wykonana została z przedmiotów codziennego użytku. Do jego kreacji należą botki z gazet, kabli, czekolady, warzyw, a także te wykonane z bekonu. Dla artysty żaden materiał nie jest zbyt trudny, powszechny ani tandetny, by stworzyć arcydzieło.
Zobacz również
Przyznaję, buty z kaktusów na pewno nie są najwygodniejsze, ale prezentują się doskonale!
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nie tylko buty mogą zrobić wrażenie. W agencji J. Walter Thompson Amsterdam w porze lunchu można doświadczyć uniesień kulinarnych, dzięki pracującemu tam szefowi kuchni – Robbiemu Postma. Kucharz, wraz z fotografem agencji stworzyli niesamowity projekt wizualny. Panowie w dość nietuzinkowy sposób sfotografowali składniki różnych potraw. Powstałe fotografie nie są efektem pracy w programach graficznych!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
But, które zostały zainspirowane codziennością to model wprost od Dunkin Donuts. Zawierają większość niezbędnych, pysznych rzeczy, które kojarzymy z marką: gorącą i mrożoną kawę, różowy matowy pasek, który imituje pączka i posypkę. Na tyle buta znajduje się hasło „America Runs on Dunkin”, a na języku logo marki. Czyż nie są to najsłodsze buty świata?