Buzz. dla TchiboCard

Agencja Buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla Tchibo. W akcję zaangażowano już 25 tysięcy Ambasadorów. To jedna z największych kampanii marketingu rekomendacji w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2016-08-08

Do kampanii zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to, którzy będą odwiedzać sklepy Tchibo i zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard. Za każdą zarejestrowaną z ich polecenia osobę, otrzymają atrakcyjne zniżki. Dodatkowo podczas każdorazowej wizyty w sklepie będą mogli wspólnie ze znajomymi wypić pyszną kawę i porozmawiać o ofercie TchiboCard. 

Każdy, kto dołączy do klubu w ten sposób, będzie mógł rekomendować go swoim znajomym na podobnych zasadach. Rekomenduj.to będzie inspirować i angażować konsumentów także do działań w social mediach, budując buzz wokół marki. 

Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Więcej informacji na: www.tchibo.com/pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj