Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Buzz Media dla Rockstar Energy Drink Poland

Agencja reklamowa Buzz Media od maja rozpoczęła współpracę z PepsiCo.
O autorze
0 min czytania 2013-05-20

Buzz Media jest odpowiedzialne za kompleksową strategię komunikacyjną i promocyjną dla napoju energetyzującego Rockstar Energy Drink w mediach społecznościowych. Pierwszym jej krokiem jest wsparcie marki na serwisie Facebook www.facebook.com/RockstarPoland, gdzie agencja już nagłośniła wprowadzenie do sprzedaży puszek o nowej pojemności 250 ml.

Buzz Media będzie również odpowiadało za wsparcie komunikacyjne najważniejszych w tym roku dla marki imprez – w tym Rockstar Energy Drink Skillz Up (Mistrzostw Polski we Freestyle Motocrossie) oraz Rockstar Energy Drink Mad Skillz (festiwalu łączącego sporty off-road i muzykę).

Umowa między PepsiCo i Buzz Media została podpisana na czas nieokreślony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj