David MacNeil, właściciel firmy Weathertech produkującej akcesoria samochodowe, w ubiegłym roku walczył o życie swojego ukochanego psa Scouta, u którego zdiagnozowano nowotwór. Rokowania niestety były fatalne, bowiem specjaliści dawali czworonogowi zaledwie jeden procent szans na przeżycie.
W końcu Scout trafił do University of Wisconsin School of Veterinary Medicine, gdzie został poddany chemioterapii i radioterapii. Po kilku miesiącach walki z nowotworem okazało się, że guz całkowicie zniknął.
Zobacz również
Za uratowanie życia swojego ukochanego zwierzęcia, David MacNeil postanowił podziękować weterynarzom w nietypowy sposób – wykupił bowiem blok reklamowy podczas Super Bowl, co kosztowało go kilka milionów dolarów. Postanowił jednak wykorzystać to niezwykle ważne dla reklamodawców wydarzenie i stworzył spot, w którym opowiedział historię swojego psa. Jego działanie ma przede wszystkim na celu zwiększenie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród zwierząt i pokazanie, jak ważną w tym rolę odgrywają weterynarze.
Co więcej, MacNeil zadeklarował też, że wszystkie pieniądze zebrane dzięki emisji reklamy podczas Super Bowl zostaną przeznaczone na badania, a także zakup specjalistycznego sprzętu, które pomoże weterynarzom ratować zwierzęta.
Super Bowl to nie tylko wielkie show sportowe – to również święto reklam największych marek. Jakie kreacje w ubiegłym roku były warte uwagi?
Słuchaj podcastu NowyMarketing