Odpowiedzi na te pytania przyniesie najbliższa edycja Cannes Lions Creative PR Meeting, gdzie specjaliści ds. PR i marketingu oraz reprezentanci mediów będą dyskutować o świecie potrzeb konsumentów. Spotkaniom (10 października w Poznaniu i 11 października w Warszawie) będzie towarzyszyć projekcja najlepszych kampanii PR i marketingowych nagrodzonych w tegorocznym na tegorocznym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Cannes Lions Creative PR Meeting jest dla nas przede wszystkim świętem kreatywności. W jednym miejscu spotykają się twórcy kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcy oraz media. Spotykamy się, aby wspólnie dyskutować o przyszłości komunikacji i wzajemnie się inspirować – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&A Communications, organizatora wydarzenia.
Zobacz również
Tegoroczna edycja wydarzenia koncentruje się wokół tematu Deep Insights – sposobu na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb. Insight stanowi podstawę kampanii i punkt wyjścia przy projektowaniu komunikacji marketingowej. Dzięki komentarzom oraz wystąpieniom ekspertów uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać metody poszukiwania potrzeb konsumenckich oraz sposoby odpowiedzi na nie we współczesnych kampaniach.
Insight to głębokie zrozumienie konsumenta. Jego poszukiwanie jest zawsze wyzwaniem. Wymaga sporej dawki pokory i cierpliwej obserwacji. Jednocześnie jest fascynującym procesem, którego efekt decyduje czy kampanie pójdą w niepamięć, czy przejdą do historii – mówi Piotr Komorowski, Head of Strategy Q&A Communications.
Temat Deep Insightów będą przybliżać m.in.: Dawid Wiener (Cognision) – strateg i badacz doradzający w zakresie użyteczności m.in. z WOŚP, Allegro, Raiffeisen Bank, Jacek Kowalski (Neuroidea) – badacz, współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce, Hubert Tworkowski (Sotrender) i Jan Zając (Sotrender) – przedstawiciele wiodącej agencji badawczej Internetu oraz marketingu i pomiaru efektywności działań social media. Eksperci zaprezentują autorskie definicje insightu oraz ścieżki, którymi dochodzą do celu: odkrycia potrzeb konsumenta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W programie również projekcje najlepszych kampanii nagrodzonych na tegorocznym festiwalu w Cannes, m.in. nagrodzona Grand Prix kampania „The Organic Effect” dla supermarketów Coop autorstwa szwedzkiej agencji Forsman & Bodenfors. Efektem kampanii było zwiększenie wskaźnika sprzedaży żywności organicznej do największego w przeciągu ostatnich dwudziestu lat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Zapisy:
www.qacommunications.com/canneslions