Nowa agencja oferuje szkolenia w czterech tematach – wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. Założycielka podkreśla, że za każdym razem scenariusze szkoleniowe są projektowane indywidualnie pod kątem specyficznych potrzeb każdego z klientów.
Krystal Point działa zaledwie od miesiąca, a agencja już zdobyła czterech klientów, z którymi obecnie współpracuje.
Zobacz również
Głównym trenerem agencji jest Barbara Krysztofczyk. W zależności od profilu szkolenia mogą być dodatkowo poszerzane o moduły realizowane przez współpracujących z butikiem dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, aktorów, logopedów oraz specjalistów ds. stylizacji.
– Chcemy, by Klienci czuli, że możemy zająć się rozwojem ich kompetencji komunikacyjnych oraz budowaniem wizerunku w sposób kompletny. Każdy człowiek ma jakieś talenty komunikacyjne, które są jak kryształy, warte wydobycia. My umiemy je wskazać i sprawić, by świeciły pełnią swoich możliwości – podkreśla Krysztofczyk, CEO Krystal Pointu.
Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. Zanim pracowała na rzecz Hołowni, była wieloletnim prezesem Zarządu agencji Synertime, specjalizującej się w działaniach PR oraz social mediach. Koordynowała projekty dla ponad 100 polskich i międzynarodowych podmiotów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nazwa „Krystal Point” ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Krysztofczyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing