Producenci serialu zatrudnili do promocji byłego fotograf Baracka Obamy Pete Souza, by towarzyszył fikcyjnemu prezydentowi podczas kampanii.
Na zdjęciach wykonanych przez fotografa, widzimy Kevina Spacey w najbardziej znanych miejscach Waszyngtonu oraz na ulicach miasta podczas spotkań z „wyborcami”.
Zobacz również
Galeria gotowych zdjęć jest rewelacyjna – Frank czekający na metro, ściskający dłonie Amerykanów. Zdjęcia są na tyle autentyczne, że niezorientowani mogliby pomyśleć, że mają do czynienia z kolejnym eleganckim i skutecznym politykiem, który jest blisko ludzi i wspiera współczesnego Amerykanina.
Efekt współpracy fotografa i Kevina Spaceygo:
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedna z ciekawszych kampanii promocyjnych dotyczyły horrorów. Dziś przypominamy kilka z nich.
Marketingowcy remake’u klasycznego horroru Briana De Palmy mogą pochwalić się akcją, w którą zostali zaangażowani wszyscy znajdujący się w przestrzeni publicznej. Ekranizacja książki Stephena Kinga opowiadała o obdarzonej psychokinetycznymi zdolnościami młodej dziewczynie.
Diabelskie nasienie to kolejny horror, którego promocja była poprzedzona oryginalną akcją. Zdalnie sterowany wózek poruszał się po ulicach Nowego Jorku, a w jego środku znajdowało się szatańskie dziecko. Gdy wideo pojawiło się w sieci, pierwszego dnia wyświetlono je ponad 3,2 miliona razy.
PS2
Kolejną świetną i nietuzinkową promocję filmu zaprezentowali twórcy Deadpoola. O całej kampanii przeczytacie → tutaj.