Pierwszym projektem agencji w ramach bezterminowej umowy ramowej o współpracy jest serwis produktowy dla marki Febrisan, leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy. Stworzenie serwisu związane jest m.in. z wprowadzeniem na rynek nowego leku – Febrisan Zatoki. Byss.pl stworzyła też dla Febrisanu materiały graficzne na potrzeby kampanii display skierowanej do branży farmaceutycznej.
Przygotowany przez Byss.pl serwis jest dostępny pod adresem: www.febrisan.pl. Jego celem jest nie tylko prezentacja zalet leku, ale także edukowanie grupy docelowej Febrisanu, czyli kobiet w wieku 25-54 lat, w obszarze związanym z grypą, przeziębieniami, bólami zatok, etc. Służy temu stale uzupełniana o nowe treści sekcja „Porady” oraz dział „Grypa i przeziębienie”, gdzie w łatwo przyswajalnej formie tabeli zaprezentowane zostały różnice w objawach grypy oraz przeziębienia. Prezentacja właściwości Febrisanu i zaleceń dotyczących jego stosowania została oparta o piktogramy i materiały video.
Zobacz również
Takeda Polska to kolejny klient Byss.pl z branży farmaceutycznej. Agencja ma w swoim portfolio zlecenia m.in. dla koncernu Bayer oraz marki Falvit.
Takeda to największa firma farmaceutyczna w Japonii i jeden ze światowych liderów tej branży. Jest obecna w ponad 70 krajach, posiada szczególnie silną pozycję w Azji, Ameryce Północnej, Europie i na rynkach wschodzących w tym w Ameryce Południowej, Rosji i Chinach.
Działająca na rynku od 19 lat agencja Byss.pl (www.byss.pl) przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska. Agencja jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing