Efektem wygranego przetargu i przeprowadzonych przez agencję prac jest koncepcja kreatywna oraz projekty graficzne nowej witryny internetowej programu. Pozwala ona nie tylko poznać uczestników i uczestniczki nowego sezonu programu, ale też obejrzeć ekskluzywne materiały wideo dotyczące programu i wyrazić swoją opinię w jednym z głosowań na tematy z nim związane.
Agencja opracowała trzy projekty serwisu, dla rozdzielczości ekranu dedykowanej smartfonom, tabletom i desktopom oraz ich makiety funkcjonalne.
Zobacz również
Serwis jest już dostępny on-line pod adresem.
„Rolnik szuka żony” to polska wersja nadawanego w kilkudziesięciu krajach angielskiego formatu telewizyjnego „Farmer Wants a Wife”, stworzonego przez firmę Fremantle Media.
W Polsce pierwszy sezon programu, emitowany jesienią ub.r., bił rekordy popularności, wyprzedzając wszystkie inne show emitowane w tym czasie, w tym takie jak: „Mam Talent”, „Taniec z Gwiazdami”, „MasterChef” czy „Must Be The Music”. Uczuciowe zmagania rolników pierwszej edycji programu „Rolnik szuka żony” śledziło średnio ponad 3,6 mln osób w grupie 4+, a finałowy odcinek obejrzało ponad 4,8 mln widzów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing