Byss zwyciężyła w przetargu TVP i przygotowała serwis dla drugiej edycji „Rolnik szuka żony”

Do grona klientów agencji interaktywnej Byss.pl, dołączyła TVP SA. Agencja wygrała przetarg ogłoszony przez Telewizję Polską na nowy serwis internetowy dla drugiej edycji bijącego rekordy popularności programu „Rolnik szuka żony”. Serwis przygotowany został w technologii RWD.
O autorze
1 min czytania 2015-09-03

Efektem wygranego przetargu i przeprowadzonych przez agencję prac jest koncepcja kreatywna oraz projekty graficzne nowej witryny internetowej programu. Pozwala ona nie tylko poznać uczestników i uczestniczki nowego sezonu programu, ale też obejrzeć ekskluzywne materiały wideo dotyczące programu i wyrazić swoją opinię w jednym z głosowań na tematy z nim związane.

Agencja opracowała trzy projekty serwisu, dla rozdzielczości ekranu dedykowanej smartfonom, tabletom i desktopom oraz ich makiety funkcjonalne.

Serwis jest już dostępny on-line pod adresem.

„Rolnik szuka żony” to polska wersja nadawanego w kilkudziesięciu krajach angielskiego formatu telewizyjnego „Farmer Wants a Wife”, stworzonego przez firmę Fremantle Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Polsce pierwszy sezon programu, emitowany jesienią ub.r., bił rekordy popularności, wyprzedzając wszystkie inne show emitowane w tym czasie, w tym takie jak: „Mam Talent”, „Taniec z Gwiazdami”, „MasterChef” czy „Must Be The Music”. Uczuciowe zmagania rolników pierwszej edycji programu „Rolnik szuka żony” śledziło średnio ponad 3,6 mln osób w grupie 4+, a finałowy odcinek obejrzało ponad 4,8 mln widzów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się