BZ WBK szacuje na 60-70 mln zł koszty zmiany nazwy na Santander Bank Polska

Akcjonariusze BZ WBK w połowie maja br. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Koszty rebrandingu szacuje się na 60-70 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander.

– Proces włączenia wydzielonej części Deutsche Bank Polska do BZWBK, po uzyskanej zgodzie KNF, wszedł w decydującą fazę. Trwają zaawansowane prace nad migracją, którą przeprowadzimy równocześnie z włączeniem prawnym, po raz pierwszy na polskim rynku. Jednocześnie pracujemy nad rebrandingiem. Marka Santander – nowoczesna i przyjazna – doskonale odzwierciedli kolejne innowacje i usprawnienia technologiczne, które będą wdrażane we współpracy z Grupą Santander – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Banku Zachodniego WBK.

W I półroczu Grupa wypracowała satysfakcjonujące wyniki, wskaźniki kapitałowe potwierdzają solidną pozycję w sektorze. Dochody wzrosły o 10%, po raz kolejny w kwartale przekraczając 2 mld zł. W Banku Zachodnim WBK to czas intensywnych zmian, wspierających urzeczywistnianie strategii stania się najlepszym bankiem dla klientów. Postępują prace nad transformacją cyfrową, obecnie bank klientom udostępnia już 5 metod płatności mobilnych dostępnych na polskim rynku. W kanałach cyfrowych aktywnie bankuje ponad 2 mln klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj