Po jesiennym launchu nowego wariantu smakowego Pirate Orange i inauguracji sezonu imprez akademickich, Captain Jack rusza z kolejną angażującą akcją dla miejskich piratów. Karnawałowa aktywacja rozpocznie się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez kolejnych osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby – Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmie oba warianty piwa – Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.
– Czas, by po raz kolejny opuścić bezpieczny port i wyruszyć ku przygodzie. Przewodzić jej będzie nie kto inny jak Captain Jack! W tym roku znów zbiera załogę pełną ciekawych świata ludzi i rusza na imprezowy podbój karaibskich wysp. Kto z nas nie marzy o rajskich plażach, gdy w Polsce panuje zima? Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku i strony captainjackbeer.pl, gdzie szykujemy sporo karnawałowych niespodzianek! – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki.
Zobacz również
W imprezowy świat Captain Jacka wprowadzi nas Suchar Codzienny, a do ekipy dołączą m.in. W.E.N.A. i Agatycze oraz Honorata Skarbek. Wszyscy podejmą wyzwania od Captain Jacka, a każde z nich przedstawi na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.
Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która obejmie spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.
– Naszą kolejną akcją udowadniamy, że sezon na imprezy z Captain Jack nigdy się nie kończy! Do współpracy zaprosiliśmy znanych, kolorowych twórców, którzy dobrze odnajdują się w roli miejskich piratów. Na pewno nie będzie nudno! – przyznaje Monika Frankiewicz, PR manager w Hand Made.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki – Mango Design.
Słuchaj podcastu NowyMarketing