Social distancing, którego nauczyliśmy się przestrzegać w ostatnim roku jest ważny i zostanie z nami na dłużej, ale serwis OLX znalazł dobry sposób, by choć odrobinę zbliżyć do siebie ludzi.
W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLXa mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.
Zobacz również
Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki… z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.
– Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem „Przesyłki OLX – cała Polska po sąsiedzku” chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju. Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing