– Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie ekosystemu marketingowego, który funkcjonuje w Polsce – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. – Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się na rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Zestaw niezbędnych narzędzi, technik każdego marketera z roku na rok coraz bardziej się komplikuje a technologia zaczyna odgrywać coraz większą rolę, wiedza na temat dostępnych rozwiązań staje się kluczowa. Podczas konferencji chcemy zderzyć świat dostawców rozwiązań ze światem marketerów, którzy z takich rozwiązań korzystają. Będziemy gościć kilkudziesięciu dostawców oraz ponad 300 uczestników! – dodaje Agnieszka Świtkowska.
adUniverse to wydarzenie poświęconej reklamie interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
Zobacz również
– Gościem specjalnym adUniverse 2014 będzie Mike Berry z Econsultancy i Chartered Institute of Marketing and Institute of Direct Marketing – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl – Mike to charyzmatyczny mówca, marketer, praktyk, który z reklamą interaktywną ma styczność praktycznie od samego początku. Prezentacja, którą przedstawi Mike to swoisty „big picture” rewolucji, która właśnie odbywa się na naszych oczach w cyfrowym marketingu. Razem z Adexonem i Adamem Dybą przygotowaliśmy również specjalną mapkę dostępnego ekosystemu marketingowego z podziałem na konkretne typy rozwiązań takich jak DPS, Adexchanges czy Data Supliers – dodaje Dariusz Sokołowski.
W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.
Program adUniverse 2014 : www.aduniverse.pl/program
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing