Z okazji Miesiąc Świadomości Zdrowia Seksualnego niemiecka marka prezerwatyw BILLY BOY i organizacja Innocean Berlin wspólnie stworzyły aplikację, której celem jest ochrona użytkowników przed nagrywaniem treści o charakterze seksualnym. Nazywana „cyfrową prezerwatywą” CAMDOM działa w następujący sposób:
- Przed seksem użytkownicy umieszczają swoje smartfony blisko siebie.
- Następnie przesuwają wirtualny przycisk w dół, aby zablokować wszystkie kamery i mikrofony.
- Jeśli jeden użytkownik próbuje się wycofać, alarm sygnalizuje potencjalne zagrożenie nagrywania bez zgody.
- Jednocześnie może zablokować tyle urządzeń, ile potrzeba.
– Obecnie smartfony stały się przedłużeniem naszego ciała i przechowujemy na nich wiele wrażliwych danych. Aby chronić Cię przed nagrywaniem treści bez Twojej zgody, stworzyliśmy pierwszą aplikację, która może zablokować Twoją kamerę i mikrofon po prostu za pomocą Bluetooth – tłumaczy Felipe Almeida, twórca aplikacji CAMDOM.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Rozwiązanie jest już dostępne na urządzeniach opartych na systemie Android, a wkrótce ma zostać udostępnione również posiadaczom telefonów z iOS.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aplikacja CAMDOM promowana jest przy pomocy zintegrowanej kampanii w mediach społecznościowych, podcastów, grupy influencerów oraz strategii medialnej, w ramach której billboardy, naklejki i plakaty zostaną umieszczone w klubach nocnych, na uniwersytetach, w barach, na ruchliwych ulicach i w ośrodkach zdrowia seksualnego.
Zdjęcia: YouTube
PS „Nigdy byś się nie spodziewał…”: kampania społeczna PKDP przeciw wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
„Nigdy byś się nie spodziewał…” to kampania społeczna Państwowej Komisji ds. przeciwdziałania wykorzystywaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 (PKDP). Jej celem jest zburzenie fałszywych przekonań dotyczących problemu wykorzystywania seksualnego dzieci (WSD) i uświadomienie społeczeństwa o jego prawdziwej skali.