Firma Campbell’s podejmuje działania mające na celu unowocześnienie marki – w tym celu kultowe puszki firmy zostały zmodernizowane pierwszy raz od 50 lat. Jedną z innowacji na opakowaniach zup jest kod QR, dzięki któremu konsumenci mogą posłuchać znanych utworów w wykonaniu popularnych artystów.
Według badania przeprowadzonego przez firmę aż 73% domowych kucharzy słucha muzyki podczas przygotowywania posiłku, a jedna trzecia podaje muzykę jako źródło inspiracji w kuchni*. W związku z pandemią, domowych kucharzy przybywa, a marka we współpracy z Universal Music Group, chce zainspirować ich do kreatywnego wykorzystywania przepisów na dania z wykorzystaniem produktów Cambell’s.
Zobacz również
Co tydzień – od 13 października do 5 listopada – pojawiają się nowe przepisy na dania z produktami Campbell’s, a UMG wypuszcza nową wersję kultowych piosenek w wykonaniu znanych muzyków. Artyści, którzy podjęli współpracę z marką, to m.in. Julia Michaels, która nagrała utwór „Just One Look” Doris Troy z 1963 roku czy Jac Ross, odtwarzający „It Had to Be You” – piosenkę z 1924 roku. Zespół Peach Tree Rascals nagrał nową wersję „Everywhere” Fleetwood Mac, pierwotnie opublikowaną w 1987 roku, a utwór „Have a Little Faith in Me” Johna Hiatta z tego samego roku ponownie nagrała Mickey Guyton.
Dodatkowo Campbell’s od 15 listopada ruszy z konkursem o nazwie Sounds Good Tonight SoundCloud. Konsumenci i początkujący muzycy poprzez specjalną witrynę marki SoundsGoodTonight będą mogli pobierać zestawy muzyczne i remiksować je dowolnie, stwarzając nowe utwory. Campbell’s przekaże 20 tys. dolarów dla osoby, która stworzy najlepszy utwór idealny do domowego gotowania.
* Dynata What Sounds Good Tonight Survey N= 1000; Fielded Sept. 15-17, 2021. #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
fot. campbellsoupcompany.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing