Campbell’s i UMG łączą gotowanie i muzykę, by inspirować domowych kucharzy

Campbell’s i UMG łączą gotowanie i muzykę, by inspirować domowych kucharzy
Firma Campbell podejmuje współpracę z Universal Music Group i na puszkach kultowych zup prezentuje nowe etykiety z kodami QR, które odblokowują dostęp do znanych utworów, inspirujących osoby przygotowujące posiłki w domu.
O autorze
1 min czytania 2021-10-19

Firma Campbell’s podejmuje działania mające na celu unowocześnienie marki – w tym celu kultowe puszki firmy zostały zmodernizowane pierwszy raz od 50 lat. Jedną z innowacji na opakowaniach zup jest kod QR, dzięki któremu konsumenci mogą posłuchać znanych utworów w wykonaniu popularnych artystów.

Według badania przeprowadzonego przez firmę aż 73% domowych kucharzy słucha muzyki podczas przygotowywania posiłku, a jedna trzecia podaje muzykę jako źródło inspiracji w kuchni*. W związku z pandemią, domowych kucharzy przybywa, a marka we współpracy z Universal Music Group, chce zainspirować ich do kreatywnego wykorzystywania przepisów na dania z wykorzystaniem produktów Cambell’s.

Co tydzień – od 13 października do 5 listopada –  pojawiają się nowe przepisy na dania z produktami Campbell’s, a UMG wypuszcza nową wersję kultowych piosenek w wykonaniu znanych muzyków. Artyści, którzy podjęli współpracę z marką, to m.in. Julia Michaels, która nagrała utwór „Just One Look” Doris Troy z 1963 roku czy Jac Ross, odtwarzający „It Had to Be You” – piosenkę z 1924 roku. Zespół Peach Tree Rascals nagrał nową wersję „Everywhere” Fleetwood Mac, pierwotnie opublikowaną w 1987 roku, a utwór „Have a Little Faith in Me” Johna Hiatta z tego samego roku ponownie nagrała Mickey Guyton.

Dodatkowo Campbell’s od 15 listopada ruszy z konkursem o nazwie Sounds Good Tonight SoundCloud. Konsumenci i początkujący muzycy poprzez specjalną witrynę marki SoundsGoodTonight będą mogli pobierać zestawy muzyczne i remiksować je dowolnie, stwarzając nowe utwory. Campbell’s przekaże 20 tys. dolarów dla osoby, która stworzy najlepszy utwór idealny do domowego gotowania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* Dynata What Sounds Good Tonight Survey N= 1000; Fielded Sept. 15-17, 2021.
fot. campbellsoupcompany.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing