Canal+ i Netflix w jednym pakiecie – ruszyła kampania ogłaszająca współpracę

3 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

W swojej najnowszej kampanii, która ruszyła 3 grudnia, Platforma CANAL+ ogłasza współpracę z Netflixem i wykorzystuje motyw spoilerowania seriali jako główny koncept kreatywny.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że CANAL+ i Netflix po raz pierwszy połączyły siły i są dostępne w jednym pakiecie. Dzięki niemu użytkownicy dostaną w prezencie dostęp do serwisu Netflix na 12 miesięcy, a także będą mogli korzystać z najbogatszej oferty filmów, seriali i sportu. Grupę docelową kampanii stanowią wszyscy miłośnicy takiej rozrywki. Po raz pierwszy zyskają oni dostęp do łączonej oferty Platformy CANAL+ i Netflixa w tak wygodny sposób oraz w wyjątkowej cenie.

Jednym z elementów kampanii jest spot telewizyjny. On oraz pozostałe materiały nawiązują do treści „Domu z papieru” – oryginalnej produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii Platformy CANAL+. Tym razem szajka w trakcie negocjacji z policją grozi, iż zdradzi zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez CANAL+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”. Gangsterzy mają przewagę nad policją dzięki pierwszemu na rynku pakietowi, w którym dostępne są jednocześnie CANAL+ i Netflix.

Ogólnopolska kampania wystartowała 3 grudnia. Obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino oraz radio. W ramach kampanii realizowane będą także intensywne działania w digitalu, na które złożą się dedykowane materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych oraz serwisach VOD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing