Kampania promocyjna 360 stopni obejmuje działania offline i online oraz PR.
KLANGOR będzie obecny zarówno na kanałach telewizyjnych CANAL+ jak i serwisie CANAL+ online; w tv guidach i magazynach kolorowych, w rozgłośniach radiowych i w mediach online. Na social mediach CANAL+ pojawiają się treści związane z serialem jak: zwiastun, teasery, czy plakaty z bohaterami produkcji.
Zobacz również
Oprócz tego, zostały zaplanowane dedykowane naklejki na Instagramie i sceny z serialu, jako klipy do wykorzystania w mediach społecznościowych. Przed premierą, która będzie miała miejsce w piątek 26 marca br., zostanie uruchomiona gra z filtrem AR w aplikacji Messenger. Specjalnie opracowana gra zręcznościowa ma na celu zaktywizowanie użytkowników social mediów w sposób niekonwencjonalny oraz zainteresowanie ich produkcją. Osoby korzystające z aplikacji będę otrzymywały również powiadomienia o zbliżających się, kolejnych odcinkach serialu.
W mediach społecznościowych CANAL+ oraz na dedykowanej serialowi stronie sukcesywnie publikowane są informacje o produkcji uzupełniane specjalnymi materiałami wideo z planu odsłaniającymi kulisy powstawania KLANGORU oraz przybliżające widzom głównych bohaterów serialu.
W ramach działań PR wyselekcjonowane materiały wideo wraz z pogłębionymi informacjami są dystrybuowane do mediów. Dziennikarze mieli możliwość przeprowadzenia wywiadów z twórcami i aktorami serialu podczas dwóch dni prasowych, zorganizowanych w reżimie sanitarnym. Zrealizowano prawie 70 wywiadów. CANAL+ przygotowało także limitowany gadżet – kurtkę odszytą na wzór tej, którą w serialu nosi główny bohater Rafał Wejman, grany przez Arkadiusza Jakubika oraz standardowo opracowywany przy promocji produkcji własnych pressbook zawierający kluczowe informacje na temat KLANGORU.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Serial KLANGOR będzie można oglądać od 26 marca br. w serwisie CANAL+ online na canalplus.com oraz na kanałach CANAL+ przez satelitę i sieci kablowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing