– Już tradycyjnie, na ostatnie tygodnie roku, przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne oferty umożliwiające oglądanie telewizji satelitarnej jak również telewizji przez internet. Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom przygotowaliśmy rozwiązania dla każdego Klienta. A w związku z tym, że nasza oferta jest różnorodna, taka sama jest również nasza kampania reklamowa. Wiarygodny insight, emocjonujący content filmowo-serialowo-sportowy, atrakcyjna promocja – te elementy stały się punktem wyjścia naszej bieżącej komunikacji i inspiracją do przygotowania spotów reklamowych w wielu wariantach – mówi Rafał Domowski, dyrektor ds. komunikacji Klienckiej i Sportowej, CANAL+ POLSKA S.A.
Nowa kampania świąteczna CANAL+, to prezentacja różnorodnej, atrakcyjnej oferty platformy pay TV, przedstawiona za pomocą humorystycznych historii.
Zobacz również
– Ile razy zdarzyło nam się opowiadać komuś z wypiekami na twarzy nasz ulubiony serial, tylko po to, żeby słuchająca nas osoba skwitowała całą opowieść cichym „łał”….Pewnych rzeczy nie da się opowiedzieć. Można opowiedzieć serial, można opowiedzieć mecz, ale emocji nie da się przekazać. To trzeba przeżyć – tłumaczy Anna Żurek, account director, Havas Warsaw.
W czasie, w którym pojawia się coraz więcej ograniczeń związanych z pandemią jak, np. zamknięcie kin i teatrów, oglądanie filmów i seriali w domu stało się idealnym rozwiązaniem dla widzów poszukujących emocjonującej rozrywki. Oferta programowa CANAL + została stworzona z myślą o ludziach, którzy wymagają więcej, są ciekawi świata i śledzą nowości.
– Udało się nam stworzyć pojemny mini-format reklamowy, który pozwala na prezentację oferty programowej i oferty taktycznej w ramach humorystycznych historii opartych o wiarygodny insight. Kto z nas nie poległ próbując opowiedzieć filmowe emocje? To prawie nigdy się nie udaje. A w naszych spotach zawsze rodzi zabawne konsekwencje – mówi Mikołaj Pawlak, senior copywriter, Havas Warsaw.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W ramach kampanii społecznej powstała seria spotów. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Kampania potrwa do końca stycznia 2021 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing