Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski

Jerzy Hołub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
O autorze
1 min czytania 2024-04-12

Organizatorzy Cannes Lions ogłosili pierwsze składy jury. Reprezentantami polskiej branży reklamowej będą Jerzy Hołub, Vice President Marketing and Communications w Mastercard oraz Sebastian Stępak, CEO Central & Eastern Europe w MSL.

Jerzy Hołub zasiądzie w gronie jurorów w kategorii Sustainable Development Goals. Jako Vice President Marketing and Communications w Mastercard, kieruje strategią marki w Polsce, Czechach i na Słowacji, a doświadczenie marketingowe zdobywał pracując dla wiodących marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Marki i produkty, którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę (Cannes Lions, w tym Grand Prix i Titanium, Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum).

Z kolei Sebastian Stępak będzie oceniał zgłoszenia w kategorii PR. W MSL jest odpowiedzialny za kluczowe rynki w regionie Europy Wschodniej. W swojej karierze doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wiele innych. Koncentruje się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i zarządzaniu problemami, ale współtworzył także wiele kampanii marketingowych i reklamowych. W jury Cannes Lions zasiada już kolejny raz.

Jury festiwalu Cannes Lions reprezentuje talenty światowej branży z 54 rynków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cannes Lions to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.

Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2024 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się