🦁 Czas na relację z 2. dnia Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2025.
Zobacz relacje i insighty ze wszystkich dni >>>
NowyMarketing razem z Martą Krasowską, Creative Excellence Leader w Ipsos Polska i Effie Poland jest w samym centrum wydarzeń, by wyłowić to, co najciekawsze, najbardziej inspirujące i poruszające.
- Relacje Marty Krasowskiej możesz śledzić na bieżąco na koncie NM na Instagramie: instagram.com/nowymarketing.pl
- Wszystkie stories zapisujemy jako wyróżnione relacje. Zobaczysz je pod linkiem: instagram.com/stories/highlights/17847877812496773
Wczoraj Marta Krasowska od świtu do zmierzchu zbierała najciekawsze insighty ze świata marketingu. Co tym razem dla nas przygotowała?
➡️ Marka nie może być tylko o opowiadaniu o sobie. Zetknięcie się odbiorców z marką, to nie tylko 30-sekundowa reklama, ale pełne doświadczenie, w którego zaprojektowaniu pomaga kreatywność.
➡️ Warto myśleć o kreatywności wielopoziomowo. Tak samo kreatywnie można podejść do tworzenia kreacji, jak i do projektowania architektury touchpointów, ponieważ pod koniec dnia, to takimi metodami podnosimy efektywność kampanii.
➡️ AI to nie tylko narzędzie, ale przede wszystkim pomocnik, którego warto nieustannie podważać i kształtować w taki sposób, żeby jak najlepiej służył Twojej organizacji.
➡️ W każdym procesie nie warto próbować dotrzeć jak najszybciej do mety kosztem pomijania wcześniejszych kroków. To właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie się uczyć i być coraz bardziej odważnymi twórczo.
Posłuchaj relacji.
Marta w filmie wspomina o kilku prezentacjach i wystąpieniach, które miały miejsce drugiego dnia festiwalu.
1. Panel „CMO and the Spotlight”
- Gandon z Nestle podkreślała, że kreatywność to proces i praca, a nie tylko zabawa. Mówiła o znaczeniu doświadczenia klienta z marką, które wykracza poza reklamę, koncentrując się na tworzeniu wspólnoty i emocjonalnych korzyści dla odbiorców.
- Sezakar zwrócił uwagę, że 32% osób odchodzi od marki po złym doświadczeniu. Podkreślił, że marka musi łączyć opowiadanie o sobie z faktycznym doświadczeniem klienta. Zauważył również, że większość marek nie wierzy, iż Customer Experience (CX) jest zadaniem marketingu.
- Elizabeth Radl z American Express podkreśliła, że kreatywność w komunikacji wielotouchpointowej nie może być płaska i jednopoziomowa. Istotne jest zróżnicowane podejście do komunikacji w zależności od punktu styku oraz posiadanie zróżnicowanego kontentu.
2. Wystąpienie Mustafy Salmana, CEO w Microsoft AI
- Rozmowa dotyczyła sztucznej inteligencji (AI). Mustafa Salman podkreślał konieczność mądrego korzystania z AI jako partnera i pomocnika, który buduje, a nie tylko skraca procesy. Zaznaczył, że nie można myśleć o AI wyłącznie pozytywnie lub negatywnie, oraz wspomniał o rosnącej jakości narzędzi AI i pracy nad empatią AI.
3. Rozmowa z Jamesem Blakiem
- James Blake mówił o znaczeniu niepomijania kroków w procesie kreatywnym. Podkreślił, że uczenie się na każdym etapie i skupienie się na doświadczeniu całego procesu pozwala finalnie eksperymentować i być odważnym. W kontekście marek oznacza to, że odwaga pojawiająca się w procesie ma szansę wyróżnić markę.
Brązowe Lwy dla interaktywnej kolorowanki Maca
Mamy kolejne lwy dla polskich projektów. Kampania McDonald’s „Lepsza strona zimy” zdobyła Brązowe Lwy w kategoriach Design i Industry Craft. Przeczytaj kulisy akcji.


Obserwuj relacje na bieżąco na koncie NM na Instagramie: instagram.com/nowymarketing.pl
Zobacz relacje i insighty ze wszystkich dni >>>