Kto z nas nie natknął się na logotyp, który tylko udaje przezroczysty? Widząc charakterystyczną szachownicę w tle, często mamy wrażenie, że wszystko jest w porządku. Tymczasem, podczas pracy w programie graficznym, szybko wychodzi na jaw, że to jedynie złudzenie.
Problem „fałszywej” przezroczystości
Kampania OOH Canvy celnie wyśmiewa branżowe bolączki, z którymi mierzą się często marketerzy. Firma promuje w ten sposób swoje narzędzie, dające możliwość szybkiego i nieskomplikowanego usunięcia tła.
Zobacz również



fot. Tom Carey, LinkedIn
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Marka stawia siebie w roli sprzymierzeńca „zmęczonych magików od grafiki” i zachęca do korzystania z ułatwień, które oszczędzą nie tylko dużo czasu, ale także nerwów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing