Canva w żartobliwej kampanii OOH pokazuje, że przezroczyste tło nie musi być tylko złudzeniem

Canva kampania OOH przezroczyste tło
Canva promuje swoje narzędzie do usuwania tła, zwracając w zabawny sposób uwagę na to, że wiele logotypów publikowanych w Internecie tylko z pozoru jest przezroczystych.
O autorze
1 min czytania 2025-09-26

Kto z nas nie natknął się na logotyp, który tylko udaje przezroczysty? Widząc charakterystyczną szachownicę w tle, często mamy wrażenie, że wszystko jest w porządku. Tymczasem, podczas pracy w programie graficznym, szybko wychodzi na jaw, że to jedynie złudzenie.

Problem „fałszywej” przezroczystości

Kampania OOH Canvy celnie wyśmiewa branżowe bolączki, z którymi mierzą się często marketerzy. Firma promuje w ten sposób swoje narzędzie, dające możliwość szybkiego i nieskomplikowanego usunięcia tła.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Tom Carey, LinkedIn

Marka stawia siebie w roli sprzymierzeńca „zmęczonych magików od grafiki” i zachęca do korzystania z ułatwień, które oszczędzą nie tylko dużo czasu, ale także nerwów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Kiedy powiększenie logo to przesada”: Canva oddaje miasto marketerom i prezentuje kreatywny chaos na billboardach