– Jesteśmy głęboko zaangażowani w szeroko pojęty aspekt employer brandingu, ponieważ człowiek zawsze jest w centrum naszego zainteresowania. Przy współpracy i planowaniu strategii działań marketingowych zawsze uwzględniamy potrzeby naszych klientów Partnerów, dlatego jesteśmy podekscytowani wyodrębnieniem nowego działu Employer Branding, który jest naturalnym krokiem w rozwoju agencji Cape Morris. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych Partnerów, postanowiliśmy dalej rozwijać tę specjalizację, ponieważ employer branding to dynamicznie rosnący obszar marketingu – mówi Mateusz Walaszczyk, CEO agencji Cape Morris.
W ostatnim czasie Cape Morris zrealizowała dla Digital Hub Warsaw (Bayer) kampanię employer brandingową pod hasłem „We are techwizards”. Kampania, utrzymana w futurystycznej stylistyce, miała na celu wsparcie w rekrutacji specjalistów IT, podkreślając rolę pasji i technologicznych trendów w pracy zespołu. Efekty współpracy można obserwować na muralach i citylightach w Warszawie oraz w digitalu i social mediach. Cape Morris odpowiada również za bieżącą obsługę kanałów komunikacji oraz mediów społecznościowych marki Digital Hub Warsaw.
Zobacz również
Na czele nowo powstałego działu EB stanie Katarzyna Ryba, pełniąca funkcję Account Supervisor. Katarzyna ma ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej i dotychczas pracowała w dziale Partners Care, obsługując kluczowych partnerów agencji. Jej umiejętności oraz wiedza zostaną teraz wykorzystane do zarządzania zespołem Employer Branding.
W ramach działań EB Cape Morris oferuje swoim Partnerom kompleksowe wsparcie obejmujące badania, strategię EB, kierunek komunikacji oraz realizację działań, aż po rekomendacje i zakup mediów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach