Wszystkie citylighty zawierają marker AR. Po ściągnięciu odpowiedniej aplikacji i nakierowaniu na niego telefonu, w przestrzeni miejskiej pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział.
Zatrudniający już ponad 8400 osób w całej Polsce Capgemini na co dzień specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze. Od marca prezentuje innowacyjne podejście również do kwestii związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz rekrutacją.
Zobacz również
Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawi się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić, czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące m.in ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych. Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.
– W Capgemini wierzymy, że wartość biznesu nie może być osiągnięta tylko poprzez technologię – ona zaczyna się od ludzi, którzy jako eksperci pracują razem, wkładają całą swoją wiedzę, aby idealnie uchwycić cele biznesowe naszych klientów i wskazać najlepsze z możliwych rozwiązań. Wierzymy, że element ludzki w technologii to jest to, co czyni różnicę w naszym biznesie i chcemy to przekazać również poprzez wizerunek pracodawcy. Poprzez kampanię opartą o rzeczywistość rozszerzoną (AR) chcemy zaprosić naszych potencjalnych kandydatów do zabawy nową technologią. W tej zabawie chcemy opowiedzieć o sobie w niestandardowy sposób – bo Capgemini to firma technologiczna, która jest niestandardowa: legendarna już atmosfera, możliwości rozwoju w wielu obszarach finansów, biznesu, szeroko rozumianego IT, to także ciekawe wydarzenia wewnętrzne dla naszych pracowników. Chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy czuje się dobrze. Cieszymy się, że coraz liczniej wracają też do nas byli pracownicy, którzy po odejściu widzą, że jednak Capgemini ma „to coś” – mówi Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager Capgemini
Marker aplikacji Capgemini Love & ACE stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini. Firma w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskała certyfikat Top Employers Polska. Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy, które zakładają adaptację na każdym ze światowych rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker. Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing