Agencja Ogilvy Action odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii, koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii dla marki Capivit. Działania komunikacyjne zakładają odejście od typowego dla kategorii postrzegania produktu Capivit A+E jako suplementu diety zażywanego przez konsumentki wyłącznie interwencyjnie.
Koncepcja strategiczna i kreatywna opiera się na idei włączenia produktu do porannego rytuału dbania o siebie i zdrowy wygląd skóry. Capivit A+E, jako pierwszy w Polsce suplement diety został w komunikacji przedstawiony jako produkt obecny nie w apteczce znajdującej się w kuchni, lecz w łazience. Kampania zachęca konsumentki do zażywania Capivitu A+E w czasie porannych czynności pielęgnacyjnych.
Zobacz również
Suplement diety Capivit A+E z formułą Forte System, który dba o skórę od wewnątrz, zawiera składniki ukierunkowane na utrzymanie jej zdrowego wyglądu oraz walkę z wolnymi rodnikami. Jest to kompleks witaminy A i witaminy E – dwóch podstawowych i ważnych witamin decydujących o prawidłowym przebiegu procesów życiowych skóry i wpływających na jej dobrą kondycję.
Kampania obejmie swoim zasięgiem: billboard sponsorski oraz promocję specjalną w wybranych programach telewizyjnych, kampanię prasową, realizację serwisu www dla marki Capivit oraz aktywności trade marketingowe w aptekach i drogeriach. W kampanię zaangażowana została kosmetolog Magdalena Szczepaniak-Zawicka, która została jednocześnie ekspertem marki i będzie brała czynny udział w działaniach objętych akcją promocyjną.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing