Carrefour i InPost nawiązały współpracę, aby przyspieszyć rozwój m-commerce w Polsce

Dzięki nawiązanemu partnerstwu polscy konsumenci zrobią zakupy spożywcze w Carrefour za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost Fresh oraz otrzymają je dostawą kurierską już następnego dnia. W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.
O autorze
1 min czytania 2022-06-02
Grupa Carrefour postawiła sobie ambitny cel potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce, który w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Współpraca z InPost wpisuje się w naszą globalną strategię rozwoju zakupów internetowych. Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – mówi  Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.
InPost ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku e-commerce. W tej współpracy bazujemy na doświadczeniach z obszaru logistyki i know – how związanym z dotarciem do końcowego klienta, z towarem zakupionym poprzez aplikację. Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie – to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost – dodaje Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh.

Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh – rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie.

Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji, co zwiększy poczucie komfortu użytkowników usługi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.

Słuchaj podcastu NowyMarketing