Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w rozwój swoich kanałów sprzedaży online. Nawiązane właśnie partnerstwo strategiczne z Pyszne.pl, jest kolejnym krokiem w realizacji strategii, której celem jest zwiększenie zasięgu i rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi.
Na pierwszym etapie współpracy obejmującym Warszawę, na platformie dostępny jest asortyment liczący około 4 tys. produktów, czyli nawet o 1000 produktów więcej niż w klasycznym stacjonarnym sklepie dyskontowym. Partnerzy zapowiadają jednak systematyczne jego rozszerzanie o kolejne pozycje. Co ważne, zamówione przez Pyszne.pl zakupy, podobnie jak i zamówione jedzenie, zostanie dostarczone przez dostawców platformy w czasie do kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.
Zobacz również
– Współpraca z Pyszne.pl to dla nas strategiczny krok w kierunku dalszej digitalizacji i dostosowania naszych usług do rosnących oczekiwań polskich konsumentów. Dzięki temu partnerstwu mamy możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców, którzy cenią sobie szybkość i wygodę dostawy, a także jakość i szeroki wybór produktów. Bardzo cieszy nas również fakt, że jesteśmy pierwszą siecią spożywczą, która rozpoczęła współpracę z Pyszne.pl i wierzymy, że połączenie naszych doświadczeń sprawi, że klienci zyskają nową wygodną i szybką opcję dokonywania zakupów w Carrefour wprost „z własnej kanapy” – mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
– Nawiązanie współpracy z siecią Carrefour to przełomowy krok w rozwoju naszej platformy. Partnerstwem tym chcemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w sektorze convenience. To nie jest także nasze ostatnie słowo. Cieszymy się z rozszerzenia oferty dostępnej dla naszych użytkowników – teraz mogą zamawiać jedzenie z blisko 16 000 restauracji, a także wybierać spośród szerokiego asortymentu sklepów Carrefour. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i ułatwiać im codziennie życie, dostarczając do ich domów nie tylko ulubione posiłki, ale szereg innych produktów, których potrzebują tu i teraz – dodaje Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl.
Zakupy produktów w Carrefour, za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl, robi się podobnie do zamówień jedzenia. Z menu wybieramy zakładkę „Zakupy online”, a następnie sklep Carrefour, po czym kompletujemy koszyk i płacimy za zakupy. Następnie otrzymujemy informacje o czasie dostawy, a także możemy śledzić dostawę zakupów na trasie kuriera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing