W dobie wysokiej inflacji strefy OUTLET w sklepach Carrefour cieszą się rosnącą popularnością klientów. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w samym 2022 roku – łącznie ponad 120. Strefy OUTLET działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour i oferują klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w bardzo atrakcyjnych cenach.
W strefach OUTLET czekają na klientów produkty przemysłowe z takich kategorii jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł. W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.
Zobacz również
– Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach – mówi Paweł Gadawski, dyrektor handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych – dodaje Gadawski.