Zadaniem agencji było zaprojektowanie nowego serwisu (UX i grafika), który połączy dotychczasową ofertę sklepów stacjonarnych z ofertą e-commerce i zewnętrznych dostawców. Oferta sprzedaży produktów online jest oczywiście kluczowym elementem serwisu, jednak wsparcie sprzedaży w sklepach lokalnych był równie istotnym celem Carrefour i K2.
Carrefour Marketplace już jest jedną z największych platform e-commerce, a plany zakładają dalszy rozwój i ciągły wzrost liczby partnerów. Tworząc platformę, Carrefour nie tylko chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, oferując jak najszerszą gamę produktów dostępnych w jednym miejscu, ale również sprzedawcom, umożliwiając dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Zobacz również
Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać wybrane nowe, zaawansowane technologicznie produkty.