Carrefour podejmuje współpracę z Google w celu przyspieszenia cyfryzacji

Wdrożenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, zwiększenie sprzedaży i oddziaływania marki w internecie oraz rozwój technologii mobilnych – to najważniejsze strategiczne cele współpracy pomiędzy Carrefour i Google na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2019-03-19

W nawiązaniu do globalnego partnerstwa strategicznego, Carrefour i Google zapowiedziały bliską współpracę w Polsce. Jej głównym celem jest wzmocnienie pozycji Carrefour w cyfrowych kanałach sprzedaży oraz zbudowanie lepszych doświadczeń zakupowych dla polskich konsumentów.

– Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupy na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. W dniu dzisiejszym, zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska. – Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w 3 wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w Internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce – dodał Rabatel.

Współpraca między Carrefour i Google na polskim rynku będzie koncentrowała się na trzech filarach, ustanowionych na podstawie celów biznesowych Carrefour:

  1. zwiększeniu zakupów i portfela mobilnych klientów Carrefour;
  2. wsparciu sieci w staniu się ulubionym i preferowanym e-detalistą w Polsce, m.in. poprzez zautomatyzowaną komunikacji czy nowe rozwiązania technologiczne;
  3. digitalizację i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w Internecie.

W ramach partnerstwa, Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczenie w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Google będzie również wspierać Carrefour w zakresie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci, rozwijając ich kluczowe kompetencje digitalowe oraz pomagając w szybszym zaadaptowaniu się do zmian w ramach transformacji cyfrowej sieci.

Globalne partnerstwo między Grupą Carrefour i Google zostało nawiązane w czerwcu ubiegłego roku. W jego ramach firmy zobowiązały się współpracować w 3 obszarach:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. obecności Carrefour na nowej stronie internetowej Google oraz w ramach Asystenta Google we Francji,
  2. stworzenia laboratorium innowacji Carrefour i Google,
  3. przyspieszenie digitalizacji całej Grupy Carrefour.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się