– Powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce” chyba jeszcze nigdy w historii edukacji nie był tak wyczekiwany i nie budził tak wielkich emocji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom przygotować się do tej wyjątkowej okazji – mówi Michał Sacha, CMO Carrefour Polska.
Główną oś kampanii stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w całej swojej różnorodności. Widzowie podglądają radosne momenty uczniów z pierwszego dnia w szkole, które wracają po lockdownie. Powrót jest również wpisany w warstwę muzyczną filmu. To nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”. Jego pełna wersja zostanie już wkrótce opublikowana w ramach internetowej części kampanii.
Zobacz również
Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Kampania wystartowała 1 sierpnia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. Spoty telewizyjne, w reżyserii Alka Kropidłowskiego, wyprodukował Papaya Films. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce