Koncepcja „misji zakupowych” została wprowadzona przez Carrefour w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów, którzy w zależności od sytuacji czy aktualnej potrzeby, swobodnie wybierają czas, miejsce i sposób, w jaki zrobią zakupy. Współczesny rynek handlowy wymaga w związku z tym od sieci detalicznych nie tylko dostarczania produktów, ale także dostosowywania swojej oferty, formatu czy kanału sprzedaży do stale zmieniającego się tempa życia swoich klientów. Przy wsparciu agencji Saatchi & Saatchi marka Carrefour wprowadziła innowacyjną koncepcję kreatywną pod hasłem: „Misje zakupowe”.
fot. Materiały prasowe Carrefour Polska
Zobacz również
Chodzi o specjalistyczne trade-marketingowe pojęcie i formułę, w której narracja została oparta na tym, jak sklepy odpowiadają na życiowe potrzeby swoich klientów. Misje (m.in. „MISJA: Zdrowe jedzenie jak mama kazała„), jako centralny element tej koncepcji, pozwalają klientom Carrefour na spełnienie swoich potrzeb w sposób bardziej celowany i skoncentrowany.
– Naszym celem jest zrozumienie i spełnienie potrzeb wszystkich naszych klientów w możliwie najbardziej spersonalizowany i efektywny sposób. Zdajemy sobie sprawę, że typowy klient odwiedza kilka różnych rodzajów sklepów, dlatego chcemy dostarczać mu rozwiązania, które będą wprost odpowiadać na konkretne potrzeby lub konieczności. Koncepcja „Misji zakupowych” realizuje takie podejście w praktyce — tłumaczy Robert Stupak, dyrektor marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska.
Za przygotowanie nowej koncepcji kreatywnej odpowiada Saatchi & Saatchi, z która sieć współpracuje od 2009 roku. Spoty w ramach nowej kampanii wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję reklam odpowiada Tank Production, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: materiały prasowe Carrefour Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing