Carrefour zmienia komunikację i zaprasza do wzięcia udziału w misjach zakupowych

Carrefour zmienia komunikację i zaprasza do wzięcia udziału w misjach zakupowych
Carrefour Polska zmienia strategię komunikacyjną. Zgodnie z nową ideą, firma nie tylko pomaga klientom zrobić zakupy, ale przede wszystkim zrealizować ich kluczowe życiowe potrzeby.
O autorze
1 min czytania 2024-02-15

Koncepcja „misji zakupowych” została wprowadzona przez Carrefour w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów, którzy w zależności od sytuacji czy aktualnej potrzeby, swobodnie wybierają czas, miejsce i sposób, w jaki zrobią zakupy. Współczesny rynek handlowy wymaga w związku z tym od sieci detalicznych nie tylko dostarczania produktów, ale także dostosowywania swojej oferty, formatu czy kanału sprzedaży do stale zmieniającego się tempa życia swoich klientów. Przy wsparciu agencji Saatchi & Saatchi marka Carrefour wprowadziła innowacyjną koncepcję kreatywną pod hasłem: „Misje zakupowe”.

fot. Materiały prasowe Carrefour Polska

Chodzi o specjalistyczne trade-marketingowe pojęcie i formułę, w której narracja została oparta na tym, jak sklepy odpowiadają na życiowe potrzeby swoich klientów. Misje (m.in. „MISJA: Zdrowe jedzenie jak mama kazała), jako centralny element tej koncepcji, pozwalają klientom Carrefour na spełnienie swoich potrzeb w sposób bardziej celowany i skoncentrowany.

– Naszym celem jest zrozumienie i spełnienie potrzeb wszystkich naszych klientów w możliwie najbardziej spersonalizowany i efektywny sposób. Zdajemy sobie sprawę, że typowy klient odwiedza kilka różnych rodzajów sklepów, dlatego chcemy dostarczać mu rozwiązania, które będą wprost odpowiadać na konkretne potrzeby lub konieczności. Koncepcja „Misji zakupowych” realizuje takie podejście w praktyce — tłumaczy Robert Stupak, dyrektor marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie nowej koncepcji kreatywnej odpowiada Saatchi & Saatchi, z która sieć współpracuje od 2009 roku. Spoty w ramach nowej kampanii wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję reklam odpowiada Tank Production, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Carrefour Polska

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się